Gäst Zell Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 jag e nybörjare där å jag e på uppdraget där man ska e kocken massa grejor... var ligger det? snälla hjälp mej !!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 asså jag menar va ligger alla grejer man ska ge honom ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 ska starta runescape och kolla :) Okej har kollat nu ett egg som du kan hitta där det finns kycklingar med mera och flour för det ska du ha en pot som man kan hitta i general shop sedan ska du leta efter grain och sedan en windmill milk ta en bucket och tryck pa en kossa med bucketen sedan gå tillbax till han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 ska starta runescape och kolla :) Okej har kollat nu ett egg som du kan hitta där det finns kycklingar med mera och flour för det ska du ha en pot som man kan hitta i general shop sedan ska du leta efter grain och sedan en windmill milk ta en bucket och tryck pa en kossa med bucketen sedan gå tillbax till han Tack så Mycket!! :D :D Skit sjysst! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Nemas Problemas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 TACK ÄNDÅ! :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Allt funkade va :D? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 Allt funkade va :D? har inte spelat .. men ska det om nåra dar :D du kan väl hjälpa mej om jag fastnar nån annan gång med? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jupp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Du kan gå in på tip.it om du behöver hjälp med quest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Du kan gå in på tip.it om du behöver hjälp med quest jaså? :) Tack Sweet :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Du kan gå in på tip.it om du behöver hjälp med quest Varsågod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg