Jhonen Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 jag vill inte avvika från ämneet men hur jämstäldt är det du nyss sa Capone? Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 därför att männen är bättre det är bara så, har alltid vart det och ska alltid vara så!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 mamman borde vara ledig medans ungen ammar, sen kan farn ta över Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 jag tror det inte går så bra om pappan ammar :P men nu måste vi vara allvarliga annars får Xade utbrott. han e ju inte så humoristisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 eh... jag tror en pappa som är "pappaledig" skulle bli hyfsad utskrattad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 lol.. Jag är alltid pappa-ledig..... Ofta Föräldrarfritt också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Haha, så kan man ju också se det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Haha, så kan man ju också se det :P Ja, man måste ju se det positiva i det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 det är iförsig lag på att ha pappa ledigt, och jag lovar dig xade, när du börjar jobba och så kanske du får en helt ny syn på världen, det är skönt med ledigt ibland och inte jobba konstant... om du nu går i skola så tycker du säckert det är skit tråkigt, och du har för lite lov ochsåvidare, men när du börjar jobba så har du 6 veckor semester, och några röda dagar som du får ledigt på ett heeeeelt år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Okej, men jobb är roligare...beroende på vad man jobbar med osv....Fast det har ju inget med pappaledigt att göra...Varför inte mamma- och pappa ledigt... Det är ju skönt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Varför ska det heta pappa-ledigt res. mamma-ledig. Kan det inte bara heta barn-ledigt eller något sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 nä. mammaledigt är ju för att du är ledig för att du är morsa, samma med farsa. varför byta? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.