Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 eh... jag tror en pappa som är "pappaledig" skulle bli hyfsad utskrattad Av vem då.Jo sådana som Xade som inte tål att saker går att ändra. pappan som skaffat barnet är nog lycklig och skiter i om någon lite unge skrattar åt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 (redigerat) stora, kaxiga, tjuriga, biffiga superuffe jobbar som murare på ett tegelföretag. en dag går han till chefen och säger: "Jodu, tjockischefen, måste vara hemma nu, jag hoppar det här med arbetet, så att alla i landet får lida, för jag ska vara hemma med min nyfödda bebis och egentligen bara ligga och sova i 3 år. hon ska ligga och skrika som f*n. det är kul." varför hoppa sitt eget jobb, när det finns personer som är utbildade för att ta hand om blöjbarn? Redigerat 31 Maj 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 hade du viljat lämna ditt barn till en främling? det hade inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 nä, inte hela livet. men några år, då jag själv kunde tjänat pengar på riktigt sätt istället för att tigga bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 nä, inte hela livet. men några år, då jag själv kunde tjänat pengar på riktigt sätt istället för att tigga bidrag. Så du skulle inte vilja vara med om det lyckliga ögonblick när din 1-åring tar sina första steg?Nää, det ska faster rut gör istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag ska inte ens skaffa barn så det problemet har jag inte. Jag tycker det inte spelar roll vem som tar hand om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Jag ska inte ens skaffa barn så det problemet har jag inte. Jag tycker det inte spelar roll vem som tar hand om det Säg inte det du.Man vet aldrig vad man tycker om tio år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 jag har aldrig riktigt gillat små barn , tror nog inte jag ändrar mig på ett bra tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 jag har aldrig riktigt gillat små barn , tror nog inte jag ändrar mig på ett bra tag... Jag trodde aldrig jag skulle gå från att säga nej till EMU heller.men nu efter 3-4 år så står jag på neutral mark i frågan. det samma kommer nog att ske för dig capone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Jag ska åtminstone skaffa 2 barn så har man sin pappaledighet att se fram emot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 på ett sätt vore det kul men det finns så mycket jobbigt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Aaa, ja vet. Min morbror är pappaledig nu. Han brukar lägga sig as tidigt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.