Cocu Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Numer finns det inte så många debatt program på tv längre. ibland på SVT. Men vad tycker ni? borde dem sända mer debatter i tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Nej, sånt är ju tråkigt att kolla på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Nej det är kul att kolla på debatter (ibland i alla fall). Jag har kollat på debatt på SVT några gånger. Det enda som är fel är att det är så ont om tid. Det riktigt bra argumenten kommer aldrig. Minns när det var om piratkopiering. Det fanns en massa bra argument som båda sidor glömde ta upp eller inte hann för att tiden var för knapp. Fler och längre debatter vill jag ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 så länge det går på 1 eller 2 så spelar det inte någon roll, det är ändå j*vla käring kanaler där dom bara visar skit som man diggar när man är lite och när man är gammal... tackar vetja kabel tv! där finns det discovery om man ska se något viktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 så länge det går på 1 eller 2 så spelar det inte någon roll, det är ändå j*vla käring kanaler där dom bara visar skit som man diggar när man är lite och när man är gammal... tackar vetja kabel tv! där finns det discovery om man ska se något viktigt... Den här tråden var till för att säga vad du tycker om debatter inte vad du tycker om TV i allmänhet. Det borde nog visas lite längre debatter och lite oftare. Men om tiden inte räcker till kan SVT ju försöka ordna så att man kan fortsätta debatten i ett annat program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 debbater får mig att må dåligt, för många gillar det jag avskyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Xade hatar debatter eftersom folk med hans åsikter alltid blir totalägda. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 nej, de andra korkade idioterna har lurat i folket att de har rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 finns det nån (utom xade) som har hans åsikter, eftersom de är av typen jag är bäst alla andra SUGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Xade hatar debatter eftersom folk med hans åsikter alltid blir totalägda. :P exakt de blir så ägda att körkorten dras in!!:P men xade blir jämt ägd i skolan, särskilt när han... hemligt? eller posten? :medieval: vikinga tiden (vet inte varför jag skrev det, jag är nog bara så flumamd man kan bli av sockerpuddingen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 vad...pratar...du om >:O Capone är en tönt, håller nån med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Nej, det är ju töntigt att kalla någon tönt, och så var det personligt på hopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.