Cocu Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Jag vet ju att spelen är lika men jag har bara spelat Medal Of Honor. Vad anser du vara det bästa spelet av dem. Jag har funderat på att köpa call Of Duty. det låter kul men först måste jag få veta lite av er och så måste jag klara Frontline helt och hållet! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2005 moh, cod... samma spel olika namn....... (dock rekommenderar jag cod :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 gillar nog COD bäst :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Har spelat båda spelen... Men Call Of Duty ger mer Andra Världskrigs känsla. Köp det och Expansion Pack; United Offensive. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 §1.13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg