Hoppa till innehåll

Finns Det Något Kul Webbspel`?

Rekommendera inlägg

Skrivet

Fantasy Master Online fungerar ju, fast det kan vara svårt att lära sig.

Du kan alltid testa, jag har varit medlem där länge.

Det är väl nåt slags rollspel där man inte slåss mot andra utan springer runt i diverse grottor. Inte många bilder, mest text. Behöver ej laddas ner.

Gäst Zell
Skrivet

Det är väl nåt slags rollspel där man inte slåss mot andra utan springer runt i diverse grottor. Inte många bilder, mest text. Behöver ej laddas ner.

Ok :D ska testa det :cool:
Skrivet

Har du någon länk till det, verkar intressant! Får väl testa ett och annat textbaserat onlinespel då och då... :)
Gäst Zell
Skrivet

Det heter FantasyMasterOnline.com <-- Klicka
Skrivet

Själv kallar jag mig bara Kewne. Pinsamt namn från ett gammalt spel, men det var en bra tid sen jag registrerade mig och då valde jag bara det första namn som poppade upp i huvudet.

Men iaf, sidan kommer förmodligen inte uppdateras på en tid, så alla spelare där som kommit en bra bit har inte så hemskt mycket att göra längre. Det beror på att sidan ursprungligen gjordes som ett projekt av en kille och en tjej. Tyvärr verkar det som att de separerat, tjejen har lämnat sidan och killen har lagt det på hyllan en tid. Men det fungerar fortfarande fint att spela. :)

Men räkna med att det tar tid att lära sig.

Varje gång jag går in går jag alltid in på världskartan (World), klickar på den översta vänstra fjärdedelen av världen och går in på Fairy Fountain, för att plocka till mig en så kallad Extract av nåt slag. Väldigt värdefulla, bra att ha om man är ny i spelet, kan säljas för ett par-tre tusen om man hittar rätt köpare.

Är det nåt särskilt ni undrar kan jag förklara det, men räkna med att det är ganska komplicerat.

Skrivet

www.knight-online.com.my bästa gratis spelet som finns online, eller man laddar ner en client och kör, roligt som f*n, typ 50 000 st som kör, och det är typ 50 ggr bätre grafik än runescape och typ 70 ggr störe värld att knalla runt i

Gäst Zell
Skrivet

www.knight-online.com.my bästa gratis spelet som finns online, eller man laddar ner en client och kör, roligt som f*n, typ 50 000 st som kör, och det är typ 50 ggr bätre grafik än runescape och typ 70 ggr störe värld att knalla runt i

:cool:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...