DS89 Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Själv tycker jag att det är det bästa spelet som hittills har kommit ut. Har funderat på att testa de andra FF-spelen eftersom jag tycker det verkar lite tråkigt med att det inte är i realtid. Men jag tänker iallafall köpa KH2 när det kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 när jag gjort ut det kommer jag säkert köpa tvåan. alltså ett bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Det e inte så roligt så man kan köpa det men det är lätt värt att låna av grannen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Spelet är jätte roligt så ni vet ifall ni ska köpa det..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 hahaha okej tack för tipset! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg