Hoppa till innehåll

Någon Som Lirar Knights Online?

Mr.Dumbom

Rekommendera inlägg

Tänkte höra om någon nisse spelar det gratis MMORPG spelet Knight Online? :)

Själv så gillar jag spelet skrapt men deras servrar är lite knasiga ibland och så är det ganska många buggar i spelet.

Jag har en Mage i level 19, Warrior i level 21 och en Rouge i level 23 på Beramus serverna.

För er som inte vet vad det är kan jag säga att det är nästan som WoW fast gratis. Ni kan läsa mer och ladda hem det ifrån http://www.knightonlineworld.com/ :)

Mer gratis spel till folket! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Och det är inte som wow , wow har en mycket mycket större värld och bättre grafik och månadskostnad :) !!

Men jag skrev nästan. Grafiken vet jag är mycket bättre i wow om man jämför med KO där grafiken suger allt och så världarna i KO är ganska stora för mig. :P

Jag skulle jättegärna spela Wow om dom inte hade en månadskostnad som var så j*vla dyr. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Knight online e faktist kul för att vara ett gratis online spel. Men min acc vart hackad så jag var tvungen att göra en ny :( .

Egentligen så är grafiken i wow inte så specielt bra men jag kommer nog kanske att köpa det om månads kostnaden går ner. Säkert för att spelet har börjat bli så stort nu så kommer kanske månads kostnaden gå ner så ennu fler köper spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...