Mr.Dumbom Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Tänkte höra om någon nisse spelar det gratis MMORPG spelet Knight Online? :) Själv så gillar jag spelet skrapt men deras servrar är lite knasiga ibland och så är det ganska många buggar i spelet. Jag har en Mage i level 19, Warrior i level 21 och en Rouge i level 23 på Beramus serverna. För er som inte vet vad det är kan jag säga att det är nästan som WoW fast gratis. Ni kan läsa mer och ladda hem det ifrån http://www.knightonlineworld.com/ :) Mer gratis spel till folket! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Jag tycker att det är dåligt.... Jag tröttnade på det efter typ 1 timme Och det är inte som wow , wow har en mycket mycket större värld och bättre grafik och månadskostnad :) !! Och så är det förstås lite fler (seriösa) spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 du skulle lagt det här ämnet i webbspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Och det är inte som wow , wow har en mycket mycket större värld och bättre grafik och månadskostnad :) !! Men jag skrev nästan. Grafiken vet jag är mycket bättre i wow om man jämför med KO där grafiken suger allt och så världarna i KO är ganska stora för mig. :P Jag skulle jättegärna spela Wow om dom inte hade en månadskostnad som var så j*vla dyr. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 Japp, håller med dig om månadskostnaden, det är därför jag har köpt Guild wars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 själv så spelar ja KO .. O Det E Skit Skoj :P Har En Mage Lvl 21 o En Warrior Lvl 11 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Bumpar upp tråden och jag har spelat lite mer än sist! :P Beramus: Archery Rouge lvl 30 Priest Rouge lvl 23 Warrior lvl 21 (spelar inte på den något mer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Yoo Ännu Lite Mer Action I SpeleT :P Mage lvl: 29 Rough lvl: 20 Priest lvl: 18 Warrior lvl: 18 Warrior lvl: 11 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Min Priest är i level 30 nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 N1c3 DumBom :P Mage lvl: 31 Rouge lvl:20 Rouge lvl: 17 Mage lvl: 10 Warrior lvl: 18 Warrior lvl: 10 Priest lvl: 17 Puuh tror det vart alla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 e knights online kul? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Knight online e faktist kul för att vara ett gratis online spel. Men min acc vart hackad så jag var tvungen att göra en ny :( . Egentligen så är grafiken i wow inte så specielt bra men jag kommer nog kanske att köpa det om månads kostnaden går ner. Säkert för att spelet har börjat bli så stort nu så kommer kanske månads kostnaden gå ner så ennu fler köper spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.