Mr.Dumbom Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jag är jävligt sugen på Guild Wars. Men jag vet inte riktigt om jag ska köpa det. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 ja köpte det har spelat högst 30 min va så JÄ*lA TRIST!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jag har en Mage på lvl 29 på Diez 1 som heter Langalos :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 jag har en Warrior i lvl 27 (snart 28). Han heter TheMan92 i B. alltså Beramus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 tråkigt efter en halvtimme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 TRÅKIGT EFTER EN HALVTIMMA!!.. då gillar inte du rollspel.. eller rättare sagt MMORPG..har någon nåt bra namn på min nya clan jag ska skapa med min mage som är i lvl 19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jo ja gillar world of warcraft så j*vla mycke..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 ja..WoW är samma sorts spel som KO.. för båda spel är MMORPG.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) fast ko är tråkigt o har dålig grafik o så...... därför gillar jag ddet inte.. ja gillar dom flesta rollspelen , men inte knights online =) Redigerat 5 Juli 2005 av o'reily Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 fast ko är tråkigt o har dålig grafik o så...... därför gillar jag ddet inte.. ja gillar dom flesta rollspelen , men inte knights online =) Det är bra för att vara gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jo men då är lineage2 klart bättre gratis spel..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 det här är det bästa gratis MMORPG spelet jag har kört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.