miniman Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 finns det något fusk som gör så att tonåringar ite behöver gå i skolan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Ja, åldringfusket... Det blir vuxna och behöver inte gå i skolan... :P Nej, det finns inget så'nt fusk, inte vad jag vet iaf.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christophe Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Hej! Det finns en "klocka" på bunker sims så man kan spola fram (eller bakåt) i tiden, då menar jag så simmen blir äldre eller yngre. Klick HÄR för att komma till sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Hej! Det finns en "klocka" på bunker sims så man kan spola fram (eller bakåt) i tiden, då menar jag så simmen blir äldre eller yngre. Klick HÄR för att komma till sidan. ja men vad ska jag göra med den jag har laddat ner den men jag kan ej göra så jag får in den på the sims2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Vet faktist inte!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christophe Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Hej! Det finns en "klocka" på bunker sims så man kan spola fram (eller bakåt) i tiden, då menar jag så simmen blir äldre eller yngre. Klick HÄR för att komma till sidan. Hej! 1. Öppna filen välj Extract, (kom ihåg vart du lägger den), (extracta bara .package filen). 2. Välj klipp ut, och gå in till: Mina dokument/EA Games/The sims2/Downloads, och välj Klistra in. 3. Starta spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Kan du inte bara låta dom skolka eller vad är felet? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Skickas dom inte till militärskola om dom skolkar för mycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Lått dom skolka eller om det finns ett fusket så dom blir vuxna använd det. Men jag kan inte fusket kan någon skriva det i så fall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_hell_boy__4 Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 de ä klart d inte finns åldrings fusket ä att låt ad växa upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 jag har fixat klockan tråden kan låsas jag har fixat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Dom gör det på ett annat The Sims så dom borde göra det på det här The Sims också. Skickas dom inte till militärskola om dom skolkar för mycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg