0013 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Får man bumpa i detta forum föresten? Ser inget om det i reglerna. Så jag undrar om man får det eller inte?
pollenallergi Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Naepp det far man inte.. Tror inte det iaf... Sag en varning foer bumping forut iaf.
pollenallergi Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Bumping aer nar man skriver i ett inlagg bara foer det ska komma hogst upp i "listan".. Tillatet i vissa forum, men inte detta.
epaaj Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Nja, spam är onödiga inlägg. Bumpning kan vara spam men inlägget har ju ett syfte.... Det är nog ungefär samma sak, ja.
# 21 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Nja, spam är onödiga inlägg. Bumpning kan vara spam men inlägget har ju ett syfte.... Det är nog ungefär samma sak, ja. Det är sällan inlägget har ett syfte vid bumpning. Därmed bryter man åtminstone mot § 1.11 vilket underlättar för oss vid varning.
epaaj Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Nja, spam är onödiga inlägg. Bumpning kan vara spam men inlägget har ju ett syfte.... Det är nog ungefär samma sak, ja. Syfte och syfte. Syftet med bumbningsinlägg är väl att placera tråden högre upp. Det är väl ett syfte, även om det är dumt. Eller?
# 21 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Nja, spam är onödiga inlägg. Bumpning kan vara spam men inlägget har ju ett syfte.... Det är nog ungefär samma sak, ja. Onödiga inlägg har inte heller något syfte. Jag tycker att det är helt ok om man frågar en sak om ett spel & bumpar efter 2-3 dagar utan svar. Det är inte ok om man lyfter upp en tråd från 2003 bara för skojs skull.
epaaj Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Jag tycker att det är helt ok om man frågar en sak om ett spel & bumpar efter 2-3 dagar utan svar. Det är inte ok om man lyfter upp en tråd från 2003 bara för skojs skull. Jaså du tycker det är okej? Då skulle jag bara vilja veta vad admin tycker om det sen kanske man kan börja göra det (i absoluta nödfall förstås ;) ).
# 21 Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Jag tycker att det är helt ok om man frågar en sak om ett spel & bumpar efter 2-3 dagar utan svar. Det är inte ok om man lyfter upp en tråd från 2003 bara för skojs skull. Det gäller såklart bara trådar du själv skapat. Om du bumpar en tråd som t.ex. Kalle Jöns skapat gäller det inte.
epaaj Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Skrivet 12 Maj 2005 Det gäller såklart bara trådar du själv skapat. Om du bumpar en tråd som t.ex. Kalle Jöns skapat gäller det inte. Ok, det kan man ju förstå. Men om det skulle vara så illa att lilla Kalle har skapat en tråd och fått svar på sin fråga, och lilla jag tycker att det är dumt att skapa en ny tråd för samma ämne, så jag skapar ett inlägg där i. När jag kommer tillbaka några dagar senare letar jag upp Kalles tråd som ligger VÄLDIGT långt ner. Får jag inte bumpa då?
Rekommendera inlägg