Shark Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Finns den verkligen? För på kartan här nedanför står det att det ska parkera i skogen, i Flint Country, men där står det bara två st. Grendale, inget märkvärdigt. Har även hört att det ska finnas där, men har inte sett det? Är den här kartan rätt då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst los_santos Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Det är väl en Glendale som är Spökbilen? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Leta i övernaturliga saker tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst los_santos Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 på nätterna kör domdär grendale omkring utan förare det hände mig precis!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jaså? På nätterna? Ok, då ska jag köra dit! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Jaa . .. det händer typ hela tiden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Bra. Tack.http://www.my-smileys.de/smileys2/gulp.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Jag fattar inte varför dom har gjort det för det händer inget mer än att det kommer ner massa skrotiga bilar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Jag fattar inte varför dom har gjort det för det händer inget mer än att det kommer ner massa skrotiga bilar :P Det gör spelet roligare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Jag fattar inte varför dom har gjort det för det händer inget mer än att det kommer ner massa skrotiga bilar :P Jag hittade INGETING!!! Letat mkt nu.. <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Lite gamalt skit? <_< Spökbilen finns i Back O Beyound, man kan se den jämt, de behöver inte vara natt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg