Hoppa till innehåll

"gost Car"

Shark

Rekommendera inlägg

• Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Spökbilen är inget att se på film, bättre att gå ditt själv och se den. Förresten är den inte så märkvärdig.

Börjar bli MYCKET jobbigt att man nästan inte får upp några bilder här. Håller mig nog till gtasajten, fuska kommer i andra hand.

Karta: http://s7.yousendit.com/d.aspx?id=06F5W4H0MJDB53R8CCK8AHPEK3

<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det fler bilder där, eller vadå?? <_<

Förresten tror jag jag vet vilken som är spökbilen, för den ena Grendale bilen rör på sig ibland, men den brukar fastna i ett träd så därför händer inget.. :P :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ganton

kolla på kartan nere i syd östra delen av sf (iskogen) så ska det finnas två klippor som liknar 2 hästskor åk dit när som helst på spelet och gå en bit från vägen men inte för långt ifrån vägen är det en liten kulle som spökbilen kör ner för....... jag tror den kommer i från väst i spelet...... :cool:

PS:det är inte den som står still litte längre bort

Redigerat av ganton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ganton

Jag har sett massor.. men PM:a Ganton .. han vet exakt var dom kommer.. d va han som visa mej dom :cool:

jajemen jag e spökbilarnas mästare....... :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zell

Jag har sett massor.. men PM:a Ganton .. han vet exakt var dom kommer.. d va han som visa mej dom :cool:

Haha jaa lungt .. :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spökbilarnas mästare? Vill jag inte påstå, jag har vetat om dom väääldigt länge. Fick reda på dom några dar efter spelet kom ut. Spöken bilen är en bil som inte går att laga, och den spawna's i en backe, och sedan rullar den en bit. <_< Alltså är jag en mästare? (lol) Tillåt mig skratta, värkar inte vara nån modd här. Om det hade varit det borde tråden blivit låst. :zzz:

Edit: Karta som visar vart spökbilen finns:

http://s7.yousendit.com/d.aspx?id=06F5W4H0MJDB53R8CCK8AHPEK3

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...