Shark Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Ja, men den står ju bara där. Har inte sett dem att de kör omkring. Bara står, händer ingeting..<_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Spökbilden är en bil som rullar ner för en backe. Old crap.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jaha.. Förresten finns det ju ingen backe där den där bilen står.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Jaha.. Förresten finns det ju ingen backe där den där bilen står.. Jooo det finns det.. om du inte e på fel ställe... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Nä, tror inte det. ;) Jag står ju vid den där Glendale bilen som sägs vara spök bilen, och den är ju helt sönder slagen så jag tror att det är den som jag söker men den börjar ju aldrig att köra!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Det ska finnas ett ställe där det kommer massa sånna bilar.. Det brukar det göra för mej iallafall :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Var nånstans då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Var nånstans då? Back n beyound Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det är ju en stor yta, så det blev jag inte smartare av.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst los_santos Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 ja har sett tre sönderslagna grandel, en på en backe, en vid en klippa o en på ett fält o alla e där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Ja, jag har sett EN sån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Jag har sett massor.. men PM:a Ganton .. han vet exakt var dom kommer.. d va han som visa mej dom :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg