neXo Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Hej!!!! jag undrar om man kan få SNORUNT på Pokemon RUBY. SNORUNT är MINSTA utväcklingen till GLAILE TACKSAM för svar!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jo det kan man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 12 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 VAR!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 I en isgrotta. Jag kommer dessvärre inte ihåg vilken :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Vet nån var den är så snälla säg det!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 (redigerat) Shoal Cave heter den.Och ibland så är det fullt med vatten överallt.Ibland är det inget vatten alls.Om det inte är nåt vatten så kan du fånga den.Det är bara att gå till gubben,ner för trappan,gå till vänster,sen upp till ett hål.Gå in och du kommer till 1F.Resten är jag inte säker på.Men gå till ett hål.Brevid finns en trappa.Gå upp för trappan.Gå framåt hela tiden tills det inte går.Gå ner för den långa trappan så kommer du till B1F-1.Gå upp för alla trappor.Sen gå upp för stegen.Nu kommer du till B1F-2.Gå till stenen och använd Strength på den.Putta den tills du kan prata med karategubben.Antingen ska du gå upp för stegen eller hålet.Men om du går rätt så kommer du till ett blått rum med is.Där ska du kunna hitta Snorunt.Snorunt utvecklas på level 42 till Glalie.Glalie lär sig Blizzard på 53 och Sheer Cold på 61. FisharMario's Guide! :student: PS.Shoal Cave ligger nordöst om Mossdeep City.DS Redigerat 14 Maj 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Tackar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 vad krångligt du snackar FisharMario säj bara att man ska gå längst in i grottan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Men det är ju ingen guide då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 jag tycker guiden var bra fishar mario :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Det tycker jag med. Mr Been du ska inte klaga på att det är krångligt! Han berättar ju bara vad man ska göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Tänk!Jag använde inte ens en guidebok eftersom jag ej hitta den!Kolla siket minne jag har fast om jag inte alls har spelat Ruby på länge och har dåligt minne.DET DU!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg