Zaff Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 för mig så tog det 30 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Knight Online är ett MMORPG.. det betyder Massive Multi Online Role Playing Game.. så det är inte ett RPG. det är ett MMORPG.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 Jag heter SunDo lvl 35 Rouge på Xigenon1 . Behöver hjälp med att deleta en char. SeS på Xigenon1. PS. jag har för brdator så inget hackar eller laggar eller tar aslångtid eller öppnas aldrig =). För bra dator =) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilbob Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Jag har en magcier som är över level 20 orc..... för mig fungera allt perfekt.... nerladdningen tog 13min och allt annat gick också perfekt efter det...... det är bra grafik men blir lätt långtråkit..... det ända man gör är att döda..... det är inge äventyr i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 lilbob..man dödar ju inte bara..man gör ju quests! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattias.S Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Jag heter SunDo lvl 36 rouge i KArus ! NU kommer min S-shoot ! JO jag behöver hjälp med att lvl:a ! :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 (redigerat) Lineage 2 äger det här :P här kan du ladda ner lineage 2 gratis ,, registrera o ladda ner .. ----> http://lineage2.mob-ro.com/<----inte olagligt ! umm tippsa alla ni känner om det så kan denna gratis server kan forsätta at vara uppe och få nya uppdateringar ,, snälla .. Men knights online DUGER för att vara gratis ! .. glömt mitt pass =S Redigerat 16 Juli 2005 av o'reily Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.