(=Sonic=Master=) Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 så mycke svärord vem som helst kan anmäla ta det ungt så får ingen av er en varning och nu har jag till och med glömt bort mnet så mycke som ni svär till varandra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 e ni säkra på att det inte e windwaker för på det så e det ju en duell mellan Link och Ganondorf i slutet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 men de var ju så dom tänkte sej windwaker från början,dom bilderna visade dom på e3 för 2 år sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 eeeh det är npg bara en fejk ! det ser ut som ett rollspel ochså så det verkar inte så bra !.. :) B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 ful grafik ochså!. hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 jag tycker det ser ut som nåt soul calibour med gandorf och jag håller med grafiken e SKIT så det så!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 det enda nya zelda spel hittils som ska komma är The legend of zelda - Tetras trackers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) cool ska köpa det... vet du när det kommer Redigerat 4 Februari 2004 av Cocos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 (redigerat) det kommer första eller andra kvartalet 2004 men jag tror inte att det skulle va så kul. Det är som nåt mario party med zelda istället!! Redigerat 4 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 men kolla på nån hemsida om det står nåt om det det kanske står nåt på zeldapower. Men jag ska inte köpa det!!! kan du inte PM:a mig om du hittar nåt för jag vill också gärna läsa lite mer om det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Jag ska inte köpa det om det kommer ut eller inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg