0013 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 men har inte ett ps2 -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 MEr anime, det låter bra det. Jag skriver på direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KrymSy Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Mer anime Mer anime som dragonball naruto o.s.v inte bara pokemon . Jag menar inte att dem ska lägga ner pokemon fast dem borde hämta nya anime serier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 snälla nån... vi hade nog med anime redan när den första kom... ut med alla ANIME/MANGA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Xade om du inte har något bättre att komma med så kan du strunta i att skriva, ok? ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 va? jag tycker det var vettigt. jag sa vad jag tyckte som alla andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 gillar du inte anime så bör man nog inte skriva i en anime tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 nej exakt i vrajjan ! själv tycker jag att det är halvcoolt, grymma ögon på snubbarna och snubborna i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 men det är så otroligt fult, barnprogrammen var 100000 gånger bättre när jag var liten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 men det är så otroligt fult, barnprogrammen var 100000 gånger bättre när jag var liten! Jo, hade vart kul med det på helgmornarna.... Är dock lite för gammal för sånt nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Min engelska lärare tvingade oss att se en manga film om en tjej som kom till en öde stad och sen vart hennes föräldrar grisar eller nåt. Mycket mysko men kul för BARN... inte 9or <_< men vår lärare är lite... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 SVT har visat anime en gång! I barnkanalen ODUBBAT!!! *svimmar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg