Raffed Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 hur får man alien på The sims 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Tror att man ska kolla i teleskop när det är natt... Kommer inte riktigt ihåg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
habit Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Vill du fuska till dig en alien?! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christophe Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Enklast är nog att ha en familj i Uddaholm och titta i ett teleskåp (länge) sen kommer de :cool: ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 och om man inte orkar med uddaholm så kan man öppna fuskrutan genom att hålla in shift ctrl och C.... i rutan skriver du in boolProp testingCheatsEnabled true sen så går du in på skapa en familj och trycker in shift och n då ska en ruta komma upp.. sen ska det gå att välja alienskins och alienögon.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 tack! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Va? det går inte att göra aliens på det sättet när jag prövade nyss? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
christophe Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Det ska' gå! Skriv in fusket där du väljer efternamn och, tryck på Skift och N samtidigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Ok,jag ska försöka en gång till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
?????????? Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Va? det går inte att göra aliens på det sättet när jag prövade nyss? för mig funkar det hela tiden.. har gjort en stad som heter Alientown.. finns bara aliens där... å då har ja ju använt fusket så.. d borde ju funka :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 jag fattar inte varför det inte gör det?kolla här hur jag gör:går in på ett kvarter,skriver in i fuskrutan:boolProp testingcheatsEnabled true,sen tar jag inte bort den och går in på skapa familj,då finna den färdigskriven längst upp i rutan,sen trycker jag på shift och N.Men det går inte inget händer! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Det problemet hade min kompis med ;) boolProp testingcheatsEnabled true + enter shift + N så ska det komma upp en ruta i hörnet. det bästa sättet är att gå in vid spegeln FÖRST och sen skriva det för dom som aldrig prövat <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg