Ultra_Champion Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Skrivet 11 Juni 2005 Jag hade testat med det fusket förut men det fungerade inte. Men det fungerade nu tack _Otaku_.
Ultra_Champion Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Det fungerar inte att få vuxna alien på sims 2 men dom kan bli gravida och få alien barn även killar kan få det.
Raffed Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2005 Det problemet hade min kompis med ;) boolProp testingcheatsEnabled true + enter shift + N så ska det komma upp en ruta i hörnet. det bästa sättet är att gå in vid spegeln FÖRST och sen skriva det för dom som aldrig prövat <_< Tyvärr så funkar det fortfarande inte... :( Och jag gör så här:Går in på något kvater,skriver i fuskrutan: boolProp testingcheatsEnabled true,sedan går jag in på skapa familj,skriver efter-namnet och skapar jag en familje medlem men innan jag har gjort den färdig så trycker jag på enter,shift och h på samma gång men inget händer!!!
Avregistrerad Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 (redigerat) DATORN HÄNGE SÅ DET BLEV 3 INLÄGG Redigerat 5 Augusti 2005 av Orzon
Avregistrerad Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 (redigerat) DATORN HÄNGE SÅ DET BLEV 3 INLÄGG Redigerat 5 Augusti 2005 av Orzon
Avregistrerad Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Skrivet 5 Augusti 2005 Men asså, Skriv in koden, Tryck på "att du vill skapa en familj", Sen när det laddat klart, så trcker du SKIFT+N,,, Då kommer en ruta i högra hörnet, Då vet du att det funkar
Gäst Pierre.s Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 Det ska funka testa att skriva BoolProp testingCheatsEnabled true en gång till. Kom ihåg att vara uppmärksam med stora och små bokstäver
Raffed Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2005 Jag har varit uppmärksam med bokstäverna jävligt mycket,men jag ska försöka en gång till..................
wilmerx.tk Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Skrivet 7 Augusti 2005 Man kan bli en alien genom skin, jag vet hiur man gör juh..
Rekommendera inlägg