Ultra_Champion Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Jag hade testat med det fusket förut men det fungerade inte. Men det fungerade nu tack _Otaku_. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*STAR* Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 det ska jag testa igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 du ska titta i ett teleskop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Det fungerar inte att få vuxna alien på sims 2 men dom kan bli gravida och få alien barn även killar kan få det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*STAR* Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 För mig har det fungerat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 3 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Det problemet hade min kompis med ;) boolProp testingcheatsEnabled true + enter shift + N så ska det komma upp en ruta i hörnet. det bästa sättet är att gå in vid spegeln FÖRST och sen skriva det för dom som aldrig prövat <_< Tyvärr så funkar det fortfarande inte... :( Och jag gör så här:Går in på något kvater,skriver i fuskrutan: boolProp testingcheatsEnabled true,sedan går jag in på skapa familj,skriver efter-namnet och skapar jag en familje medlem men innan jag har gjort den färdig så trycker jag på enter,shift och h på samma gång men inget händer!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 (redigerat) DATORN HÄNGE SÅ DET BLEV 3 INLÄGG Redigerat 5 Augusti 2005 av Orzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 (redigerat) DATORN HÄNGE SÅ DET BLEV 3 INLÄGG Redigerat 5 Augusti 2005 av Orzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Men asså, Skriv in koden, Tryck på "att du vill skapa en familj", Sen när det laddat klart, så trcker du SKIFT+N,,, Då kommer en ruta i högra hörnet, Då vet du att det funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pierre.s Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Det ska funka testa att skriva BoolProp testingCheatsEnabled true en gång till. Kom ihåg att vara uppmärksam med stora och små bokstäver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 7 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Jag har varit uppmärksam med bokstäverna jävligt mycket,men jag ska försöka en gång till.................. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Man kan bli en alien genom skin, jag vet hiur man gör juh.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg