Ultra_Champion Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jag har skrivit bokstäverna rätt ock så men det fungerar inte ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Försök att skriva in fusket när ni är inne där man skapar familjer och SEN shift + n! Tror det ska funka. Det funkade för mig. /Love_game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Tryck shift + n INNAN du har gjort en sim... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Gör så här: 1 Gå in på ett kvarter 2 Gå in på skapa en familj 3 Tryck Shift+Ctrl+c 4 Skriv boolProp testingCheatsEnabled (Stora och små bokstäver spelade ingen roll för mig) 5 Tryck enter 6 Tryck Shift+Enter+N 7 Nu ska det komma upp en ruta i högra hörnet anars är något fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 Man får nya kläder också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Konstigt...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Ja!!!!!!!DET HAR LYCKATS TACK TILL ALLA SOM HJÄLPTE TILL! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 Det var så lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Golden Boy Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ja för mej funkar det fast det har inte funkat förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Ja det är nog ett fusk tror jag men vet inte vad det heter. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gurgelvatten Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Att skapa egna aliens är inte det enda sättet, om man skriver boolprop testingcheatsenabled true och sen håller in shift och trycker på ett teleskop så blir simmen bortrövad av aliens. Om din sim är manlig så blir han gravid med en s.k. Pollination Technichian, alltså en riktig alien. Han kommer att föda ett barn som bär både hans egna och alienförälderns DNA. Kvinnliga simmar kan också bli gravida med utomjordingar, men då måste man använda sig av Tombstone of L&D om jag inte minns fel. Tror att det ska finnas ett alternativ där som heter "Make me alien pregnant". Fast det är möjligt att jag har fel nånstans, har inte undersökt alienfunktionen särskilt mkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg