Tomi Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Jag vet att det redan finns många hockey trådar men i den här tråden kan man lägga in de hockeynyheter man vill senaste nytt: Tjeckien vann USA på straffar och Tomas Vuokun tog alla 5 straffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 okej... då får vi möta dom i semin om vi vinner över Österike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 (redigerat) var det inte schweitz(stavning)? ja ja va jag har hört ska dom klara schweitz lätt fast nu står det 1-0 till schweitz Redigerat 12 Maj 2005 av devilgirl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 (redigerat) Sverige gick vidare och inte Finland "snyft,snyft" :cry: :( :angry: semifinaler Kanada-Ryssland Tjeckien-Sverige Redigerat 13 Maj 2005 av Tomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Det ska bli kul att se hur det går för Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MettaKing2 Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 SVERIGE VINNER PS jag äger er :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 jag tror det blir Tjeckien-Kanada i final och sverige tar bronset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Vi låter ädet bästäma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 (redigerat) Vi låter ädet bästäma. du menar vell ödet, sak samma det blir spännande att se Redigerat 13 Maj 2005 av Tomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Tror Ryssland- Svergie i final Vet inte varför Ryssland det käns som dom bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 13 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 jag hoppas Ryssland får guldet eftersom det var 12 år sen sist de vann. men jag tror ändå att Ryssland kommer 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 13 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2005 Jag tror inte att Ryssland tar sig till final men Kanada gör nog det som vanligt. Bästa backarna är ju Al McInnis och Chris pronger. 2 spelare i St. Louis Bules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.