Rallypacker Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Al börjar bli gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Jag tror inte att Ryssland tar sig till final men Kanada gör nog det som vanligt. Bästa backarna är ju Al McInnis och Chris pronger. 2 spelare i St. Louis Bules Ingen av dessa 2 spelar i VM. Canada leder sin semi mot Ryssland med 3-0 efter första. Det ser ganska klart ut. http://live84.ihwc.net/hydra/live/10000003...1000000367.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 (redigerat) Kanada vann 4-3, Kanada i final , tror att Tjeckien kommer att vinna Sverige för Voukun har skött sig bra, han tog ju dessutom alla fem straffar mot USA Redigerat 14 Maj 2005 av Tomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocu Skrivet 14 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Jag tror att Tjeckien vinner idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 14 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2005 Jag tror att Tjeckien vinner idag. me too Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 tjeckien vann :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 tjeckien vann :( Yes :lol: , sorry men hejar inte på sverige, men tror sverige tar bronset för Soklov är väldigt osäker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 Det blev som jag hade sklrivit fast om bronset Svergie tar brons och Kanada guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 tjeckien vann :( Jag tycker också att det var synd att vi förlårade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 15 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 (redigerat) det der ut som jag skulle ha fel, ställningen just nu 6-2 till Ryssland och Ovetchkin spelar otroligt han gjorde ett fantastiskt mål på holmqvist (som nu släppt in 2 mål så länge jag hållit på att skriva( :lol: haha)). Redigerat 15 Maj 2005 av Tomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2005 (redigerat) Jävligt skönt att se taktisk kyla och finess segra över köttande blåsfiskar! Canada var inte ens nära ikväll. Grattis Tjeckien! Och så j*vla pinsamt att se Canada avsluta på det sätt man gör. Visa lite självrespekt för f*n! Redigerat 15 Maj 2005 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Jävligt skönt att se taktisk kyla och finess segra över köttande blåsfiskar! Canada var inte ens nära ikväll. Grattis Tjeckien! Och så j*vla pinsamt att se Canada avsluta på det sätt man gör. Visa lite självrespekt för f*n! Jag tycker precis lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.