Hoppa till innehåll

Zelda A Link Tou The Past


Rekommendera inlägg

Suck... hur många gånger har jag berättat detta nu?

Läs igenom de andra trådarna innan du gör en ny, jag har svarat på exakt samma fråga till mängder med folk redan. Läs de andra trådarna, jag orkar inte skriva om allt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

Först måste man skaffa sig flöjten, den får man när man gräver i skogsgläntan (där en gubbe sitter och spelar flöjt ) gräv överallt där tills hittar den,

för att aktivera den måste man spela för fågelstatyn i kariko village.

lycka till :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska skriva mer formulerat än svedda som inte förklarade detaljerna ordentligt!

I gläntan i light world fins en gubbe som spelar flöjt och försvinner i en glänta. Dit ska du gå i dark world,. prata med gubben där som säger att han har tappat bort sin flöjt och ber dig hitta den med en spade som han ger dig. Åk till light world i gläntan och gräv i vänstra uppre hörnet lite överallt för att hitta flöjten. sen ska du prata med gubben i dark world igen och han blir till trä (om inget händer när du pratar med honom spela på flöjten bredvid honom) sen i laght world ska du spela för statyn i kakariko village och du kommer få en anka som kommer att flyga dig till 8 olika platser i light world om du spelar på flöjten. Åk sen till öknen och lyft en av stenarna för att få en teleport grej till dark world och voilâ, du är i vid swamp templet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...