Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Lätt att jag ska köpa halo2. Kommer bli hur bra som helst på live. :mrgreen:
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Jag hoppas inte det blir ett multiplayer spel av det. Visst Xboxlive och deathmatches är det inget fel på men jag vill att Singerplayer läget står i fokus istället.
Secred Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 För de som har XBOX tycker jag det är ett självklart svar: - SJÄLVKLART!!!!
Kassler Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 E3 trailer på det är ju ashäftigt. Coolt att Brutes kan hoppa på warthogarna och slå väck dom som sitter där. Så j*vla coolt. Helt oslagbart!
Gäst Pikabanga Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Mitt favoritvapen av dom jag har sett är dubbel uzin. :new_2gunsfiring_v1: Nått som är nytt på halo 2 är att man kan spränga en del dekorer som exempelvis pelare :!:
Kassler Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Det ska finnas med två uppladdnings bara plasma vapen. Det är nog plasma pistol och feul rod gun. Men min favorit av vapnen jag har sett hittils är det nog den dära halvautomatiska geväret med kikarsikte. Jag har också märkt att ghostarna verkar bättre än tidigare. Ja jag ska det helt klart. det kommer ut i sommar lagom till min födelsedag. Tjohooo!
linkis Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Ja det är kllart stt jag ska köppa HELO_2 det är säckert roligt?
Rekommendera inlägg