purjo Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Just nu så lyssnar jag mest på typ, Intohimo, Hawthorne Heights, Avenged Sevenfold, Atreyu, Mistfits, Trivum, Rammstein, Trancequility, Dj Splash, Rebel Youth Family. Det blir även en hel del Kill Hannah, Placebo och rätt så mkt random Trance/techno o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Så här ser min topplista ut på last.fm. 1 Dream Theater 2 The Haunted 3 Flogging Molly 4 Sonata Arctica 5 Amber Pacific 5 Dark Tranquillity 7 Yellowcard 8 Arch Enemy 9 Edguy 10 Violent Work of Art jag får vara lite wannabe dig nu, så jag tar min topplista på last.fm också :P 1. Bring Me The Horizon 2. Haste The Day 3. Senses Fail 4. Drop Dead, Gorgeous 5. Murderdolls 6. BlessTheFall 7. Avenged Sevenfold 8. Sugarcult 9. Wednesday 13 10. Secondhand Serenade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Följer trenden: Red Hot Chili Peppers 328 AC/DC 290 Tenacious D 142 Guns N' Roses 102 Eric Clapton 51 Jimi Hendrix 48 Led Zeppelin 41 Jack Johnson 40 HIM 35 Creed 34 Talen under är antal spelningar. Listan stämmer inte riktigt överens med mina favorit band, och last fm har varit lite knasigt för mig ibland så alla spelningar har inte registrerats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 1. The Who 2. Led Zeppelin 3. Cannibal Corpse 4. Metallica 5. Artic Monkeys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg