Hoppa till innehåll

Kingdom Hearts

drage

Rekommendera inlägg

Det jag menade med det är att när man går på den gröna geggan blir det en sorts explosion eller vad man ska kalla det under en. Första gången när man dirrekt landar på den har man inte en chans att undvika det, men dirrekt därefter har man en liten stund på sig att stiga upp på säker mark innan marken "exploderar" undee en. (Med explosioner menar jag att vätskan bubblar upp och Sora blir lite bedövad en stund på samma sätt när han får ett vanligt slag på sig).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok sorry för jag frågar så mycke men rör sig tentaklenrna fort eller? eller rör dom sig i normal hastighet?

Dom rör sig i normal hastighet när dom inte gör någon attack men när dom attackerar så rör dom sig fort.

PS. Har klarat ut det om du vil fråga nått mer. DS :kung: B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok vill vara bered kan parasiten snurra runt? den kan ju inte röra sig så kan den snurra?

Den behöver inte snurra eftersom dess armar är tillräckligt långa för att nå de flesta plattser iallafall. Han snurrar runt med sina armar, men annars är det inte så mycket. Om han snurrar eller inte gör inte så mycket skillnad vad jag vet, mer än att han ibland kan råka knuffa ner en när man smyger på honom bakifrån andra gången man möter honom så att man trillar ner i giftet på marken. Hursomhellst, se bara upp för armarna och hoppa runt på en plattform när han böjer sig bakåt hela vågen för att komma undan giftet han sänder ut då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...