E FireFox bra? Vart kan man ladda ner det? Kostar det?
Firefox
ja, det är bra, ladda ner det på www.firefox.com, och ja det är GRATIS!
Laddar ner det senare.. =D
det är snabbare och säkrare än explorer!
Mycket säkrare :P
Själv har jag helt gått över till mozilla (Jag vet dock inte hur man får hotmail fönstret från msn att öppnas i mozilla och inte explorer)
svar på min egna () fråga: (MSN är gjort av microsoft, även explorer)
Har alltid använt FF/Mozilla, eftersom det är 10 gånger bättre än IE.
FireFox aeger hårt!
Ja, det är bra, men jag tycker att det är lite dåligt att man kan inte se min namn effekt med Mozilla. :(
Men jag använde även IE för jag rensar ändå datan nu från skräp. Men att Mozilla är snabbare är en viktig faktor!
Jag blev ganska nöjd med firefox, säkrare, lite snabbare, och dessutom snyggare... :D
Men då skafar jag FireFoX
Om man har FireFoX kan man använda IE då också?
jaa då. om du fixar ett plugin så behöver du dessutom bara högerklicka för att byta till IE.
↗ till inläggetVad menar du med snyggare?Jag blev ganska nöjd med firefox, säkrare, lite snabbare, och dessutom snyggare... :D
Om du menar skins så kan man skaffa det även för IE. :kung:
↗ till inläggetJag blev ganska nöjd med firefox, säkrare, lite snabbare, och dessutom snyggare... :D
FF är fortfarande snyggare. IE har gammal och äcklig epilepsidesign medans FF har snygg och skön design.
men hur gör man för att få så man kan ha en msn toolbar
Jag fick det när jag började spela på blip.se(länge sedan :P ) och då var jag tvungen att ladda ner shockwave och då kom det upp.. :P
Vad är Firefox för nått ?
En webbläsare som är extremt mycket bättre än IE.
Men asså kan man gå in på samma typ som fuska.se och andra hemsidor som vanligt ?
// Waddis :gitarr:
visst, firefox e bra, men själv kör jag med ie. datorn blir så attans seg annars, vet inte varför riktigt, den e väl halvallergisk bara :/