Bure^ Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 (redigerat) Tjena nu gör jag en comeback i cs igen, Ja nu ska jag starta klan. Jag tänkte ha en klan med 5 spelare med mig som alla andra har, du ska vara aktiv, ha mic, helst mIRC också, INGET OSERIÖST, namnet bestämmer vi efter vi är fullt ALLA! ska ha trya före dom blir medlemar Clanleader: WiLeS^ <-> jag Vice Clanleader : Warrior : Warrior : Warrior : Jaa fråga bara på Vi behöver Server, Helst ventrum, och hemsida, jag står för forum Redigerat 16 Maj 2005 av Bure^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolf Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Hej jag var med i en klan men Clanledaren spolade oss och startade en ny klan jag är rätså bra fast inga vill spela med mi för min ping är runt 300 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 hm.. 300ping? jag har typ 14-40, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 jag är skillad på cs men frågan är om du e skillad. om du är det kanske jag kan få trya (A). btw hur gammal e du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 ja vill också va me. jag kan fixa hemsida. jag har msn och mick. nått mer du vill veta e det bara att fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 jag vill vara me jag har mick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 jag ska va me i en annan klan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 jag ska inte vara me jag är med i en annan nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 (redigerat) jag kan va med har spelat i 4 år villat i 1 och gör come back jag har vent mirc och mick och msn adda min msn goggo27@msn.com om du vill att jag kan få va med jag kan med fixa hemsida Redigerat 28 Maj 2005 av miman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg