Affe Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Hej alla starwars fans, jag har ett problem. Ett problem med StarWars:KotOR. Jag kan inte få till fusken, hur kan jag få fram rutan där man ska skriva in fusken? 8) Skriv!!!! 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag vet inte heller hur man får upp "Konsollen" nån som vet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Vilket Star wars spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Star wars:knight of the old republic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Japp vet ni hur man får upp konsollen å läs inte de som står på cheratplanet fö de e inte rätt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag tror att det inte står rätt på någon av de Engelska sidorna. Ni vet ju att dom inte har samma tangentbord som vi svenskar. Är det bara vi som besöker sidan som kan skriva in fusk, i så fall så borde ju också dom som äger den hära sidan skriva in fusk! Är ni med mig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 JA!! Men om dom som e på de Engelska sidorna inte stämmer vad skA man trycka på dådå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ALLA KNAPPAR MAN KAN HITTA!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 på starwars jedi knight:2 outcast o academy får man fram konsolen med Shift+§ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_One_And_Only Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Men det är inte shift+§ och inte Å,Ä eller Ö och det är inte bara § vad är det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag vet inte heller hur man får upp "Konsollen" nån som vet??? Jag tror att det var ~ ... står det på http://www.cheatplanet.com/pccheats/star_w...ld_republic.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 För guds heliga bananer, förklarade jag inte nyss att man inte kan hitta fusk till Starwars: KotOR på engelska sidor. Sa Affe och bet i kudden så att den gick sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg