Triforceh Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Klart man går till NK för att köpa kläder, Många ungdomar gör det, Har faktist aldrig sett en kärring där. Har man råd så e de klart man köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 när jag var där utanför såg jag äldre damer med. är inte bara för unga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Inte bara för äldre, menar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 jag drar till Hugo Boss :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Inte bara för äldre, menar du. ne, inte bara undomar som du sa i ditt förra inlägg, utan blandat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Det är många som säger att det är insidan som räknas.... Fast man märker ju att dem flesta ljuger om den saken-... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Själv tycker jag är ganska så stilig såhär på sommaraftnarna. Vita Converse Allstar-dojor, svarta Team Sportia Strumpor, tjockrandade svarta manchesterbrallor, brun shorta, över det en halvtjock marinblå volcom-jumper, jättelika Koss-hörlurar runt halsen, en stickad Reggae-mössa som framkallar färgerna för gräsrökandet (Röd, Gul, Grön) på skallen, och under sig det döljer sig en väl vattenkammad sidbena. Visst låter det lojt? Men så ser jag ut, för inte mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Själv tycker jag är ganska så stilig såhär på sommaraftnarna. Vita Converse Allstar-dojor, svarta Team Sportia Strumpor, tjockrandade svarta manchesterbrallor, brun shorta, över det en halvtjock marinblå volcom-jumper, jättelika Koss-hörlurar runt halsen, en stickad Reggae-mössa som framkallar färgerna för gräsrökandet (Röd, Gul, Grön) på skallen, och under sig det döljer sig en väl vattenkammad sidbena. Visst låter det lojt? Men så ser jag ut, för inte mycket pengar. för att vara ärlig skulle inte jag vilja se ut så... men jag orkar inte lägga ner pengar på kläder... jag hatar kläd affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Själv tycker jag är ganska så stilig såhär på sommaraftnarna. Vita Converse Allstar-dojor, svarta Team Sportia Strumpor, tjockrandade svarta manchesterbrallor, brun shorta, över det en halvtjock marinblå volcom-jumper, jättelika Koss-hörlurar runt halsen, en stickad Reggae-mössa som framkallar färgerna för gräsrökandet (Röd, Gul, Grön) på skallen, och under sig det döljer sig en väl vattenkammad sidbena. Visst låter det lojt? Men så ser jag ut, för inte mycket pengar. Du vill inte se ut så eftersom du inte ser helheten i hans stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Det är många som säger att det är insidan som räknas.... Fast man märker ju att dem flesta ljuger om den saken-... Det är ju så, Bara det att man kollar efter utsidan först :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Det är många som säger att det är insidan som räknas.... Fast man märker ju att dem flesta ljuger om den saken-... Ja precis.Träffar du någon ny som är jätte snygg och sedan börjar prata med personen och den är otrevlig så tycker du väl inte om den medn om personen är trevlig så pratar du kanske fler gånger. Så visst är det insidan som räknas..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Fyfaan fr att gå till NK och MQ! Det är kärringkläder där! Och ne jacka för över 3 grand! Min jacka kostade 900:-. Fatosh, vem av dina föräldrar lät dig köpa jackan? Hällre det än att Tv spels nörda framför tvn 24 7 och köpa ett spel varje månad. Min mamma och pappa köpte den åt mig lägg dig inte i för att du har legoland tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.