Hoppa till innehåll

Utseendet?


Tikal

Rekommendera inlägg

  • Svar 432
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Själv tycker jag är ganska så stilig såhär på sommaraftnarna.

 

Vita Converse Allstar-dojor, svarta Team Sportia Strumpor, tjockrandade svarta manchesterbrallor, brun shorta, över det en halvtjock marinblå volcom-jumper, jättelika Koss-hörlurar runt halsen, en stickad Reggae-mössa som framkallar färgerna för gräsrökandet (Röd, Gul, Grön) på skallen, och under sig det döljer sig en väl vattenkammad sidbena.

 

Visst låter det lojt? Men så ser jag ut, för inte mycket pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag är ganska så stilig såhär på sommaraftnarna.

 

Vita Converse Allstar-dojor, svarta Team Sportia Strumpor, tjockrandade svarta manchesterbrallor, brun shorta, över det en halvtjock marinblå volcom-jumper, jättelika Koss-hörlurar runt halsen, en stickad Reggae-mössa som framkallar färgerna för gräsrökandet (Röd, Gul, Grön) på skallen, och under sig det döljer sig en väl vattenkammad sidbena.

 

Visst låter det lojt? Men så ser jag ut, för inte mycket pengar.

 

för att vara ärlig skulle inte jag vilja se ut så... men jag orkar inte lägga ner pengar på kläder... jag hatar kläd affärer

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Själv tycker jag är ganska så stilig såhär på sommaraftnarna.

 

Vita Converse Allstar-dojor, svarta Team Sportia Strumpor, tjockrandade svarta manchesterbrallor, brun shorta, över det en halvtjock marinblå volcom-jumper, jättelika Koss-hörlurar runt halsen, en stickad Reggae-mössa som framkallar färgerna för gräsrökandet (Röd, Gul, Grön) på skallen, och under sig det döljer sig en väl vattenkammad sidbena.

 

Visst låter det lojt? Men så ser jag ut, för inte mycket pengar.

 

Du vill inte se ut så eftersom du inte ser helheten i hans stil.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Det är många som säger att det är insidan som räknas.... Fast man märker ju att dem flesta ljuger om den saken-...

 

Ja precis.

Träffar du någon ny som är jätte snygg och sedan börjar prata med personen och den är otrevlig så tycker du väl inte om den medn om personen är trevlig så pratar du kanske fler gånger.

Så visst är det insidan som räknas.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Fyfaan fr att gå till NK och MQ! Det är kärringkläder där! Och ne jacka för över 3 grand! Min jacka kostade 900:-. Fatosh, vem av dina föräldrar lät dig köpa jackan?

 

Hällre det än att Tv spels nörda framför tvn 24 7 och köpa ett spel varje månad.

 

Min mamma och pappa köpte den åt mig lägg dig inte i för att du har legoland tröja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...