The Balrog Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Vem då???? :huh: :mellow: Jag skryter inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Fyfaan fr att gå till NK och MQ! Det är kärringkläder där! Och ne jacka för över 3 grand! Min jacka kostade 900:-. Fatosh, vem av dina föräldrar lät dig köpa jackan? nej... det ser jag ju nu... du bara informerar folk om dina otroligt dyra kläder,samt tuffa märken... så dumt av mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Jag? Tycker det är fatso som gör det, ska inte du ta å skryta om alla dina snobbiga grejer moderaten? Överklass fåne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Inget fel att vara modebög? Så jälva mycket bättre än cs nörd iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Fråga till er s.k. "modebögar" (jag gillar inte uttrycket): Varför köper man trasiga jeans som är 10ggr dyrare än hela, iställetr för att köpa hela jeeans?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 11 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 det spelar absolut ignen roll för mig, jag kammar aldrig håret osv.. klär mig alltid i samma kläder Spelar ju ingen roll för dej eftersom du själv har sagt att du inte ens vill träffa en tjej eller några vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 11 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Själv så får jag 2k i månadeen som jag handlar kläder för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Fråga till er s.k. "modebögar" (jag gillar inte uttrycket): Varför köper man trasiga jeans som är 10ggr dyrare än hela, iställetr för att köpa hela jeeans?? Det första riktigt vettiga min klasskamrat sagt, på väldigt längre :rolleyes: (Nu riskerar jag en smäll på skolstarten, f*n oxå :P) Jag var och skulle handla jeans för en vecka sedan, tänkte mig helt clean manchesterbrallor, helst svarta eller en annan mörkare färg. Visst, jag hittade ett par, dessvärre utvecklade utav Lee (:huh:), smalrandiga, och javisst var de svarta.... Upptill. Efter 30 cm brunt blev det missfärgat blått, och sedan skimrande halvgrön i olika nyanser. Till detta hade man totalt kört över dom med en motorsåg, möjligen en gräsklippare, för det hade tagit rejält. Oja. Helt rumpan var nästan bortsliten. Jag köper dom, såklart, inte. Vad tror ni jag hittar på Erikshjälpens Second Hand en dag senare? Javisst! Helt clean Manchesterbrallor, mörkblå, tjockrandiga och orginal. Helt perfekt storlek. 23 kronor. De där förstörda kostade 499. Helt otroligt egentligen. Dessa kommer jag kasta när dom blir slitna. Varför kasta ett par byxor direkt? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 ehum... jag och mina kompisar brukar köpa hela byxor... sen om vi vill ha dom lite trasiga så går vi lös med saxen.... men det är väldigt kallt och ha hål, därför är 99%av mina jeans hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 ehum... jag och mina kompisar brukar köpa hela byxor... sen om vi vill ha dom lite trasiga så går vi lös med saxen.... men det är väldigt kallt och ha hål, därför är 99%av mina jeans hela Varför skulle du vilja det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Därför det är mode. Sluta klaga på alla andra bara för ni köper randiga kläder och andra folk köper dyra märkeskläder. Hällre lägga ut pengar på kläder en att köpa ett nytt spel varje vecka och tvspelsnörda !!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Fatosh, jag har sagt att jag inte é tv-spelsnörd, det är du som é ett modeoffer, medans vi andra går i vanliga kläder, som Mellanmjölk t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.