Gäst Tomatketchup Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Jag bara tar det som jag tycker passar mig,håret passar till kläderna oftast.Och precis som dig Guggo ser min frisyr ut nästan exakt ut som Luke Skywalkers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 OMG, jag har äntligen hittat en själs frände ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Bort med dessa TV-program!!! *Top Model 1, 2, 3, 4 och ev. 5 (Särskilt dom!!) *The Swan och The Swan 2 *The Extreme Makeover *Stilpoliserna *Tio år yngre på tio dagar *Biggest Loser och Biggest Loser 2 *Tjockholmen Och allt likande program (vet, vet, har glömt nämna en hel del). Vissa är för överviktiga personer ja, men inte ska man förnedra dem inför tusentals människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Bort med dessa TV-program!!! *Top Model 1, 2, 3, 4 och ev. 5 (Särskilt dom!!) *The Swan och The Swan 2 *The Extreme Makeover *Stilpoliserna *Tio år yngre på tio dagar *Biggest Loser och Biggest Loser 2 *Tjockholmen Och allt likande program (vet, vet, har glömt nämna en hel del). Vissa är för överviktiga personer ja, men inte ska man förnedra dem inför tusentals människor! Jo det håller jag med om. Fast, det finns ju kurser för övervikt man kan gå, som inte visas i TV, så vill (ursäkta om det är för taskigt men,) Tjockisarna inte visa sig i TV behöver de ju inte. Ang. det här med Converse. Skulle icke tage på mig ett par sånna där classics,men en Converse sko med skönare passform skulle vart OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 Bort med dessa TV-program!!! *Top Model 1, 2, 3, 4 och ev. 5 (Särskilt dom!!) *The Swan och The Swan 2 *The Extreme Makeover *Stilpoliserna *Tio år yngre på tio dagar *Biggest Loser och Biggest Loser 2 *Tjockholmen Och allt likande program (vet, vet, har glömt nämna en hel del). Vissa är för överviktiga personer ja, men inte ska man förnedra dem inför tusentals människor! vad är det för fel me dessa? snygga tjejer ju... ta bort alla dåkusopor... mode tycker jag på senare dar är väldigt viktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Det är ju askul att se tjockisar springa runt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 (redigerat) Datorn..utvecklade..adhd Redigerat 23 September 2005 av Grozzer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 Om man tittar på dessa program jag nämnade, så påverkas man mycket mer än man tror. Typ förut när jag tittade på Top Model så började jag tro att modeller är mycket viktiga yrken. Vissa personer lyckades få mig sluta titta på dem och nu inser jag att modeller... ja, man behöver inte dem för att överleva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Asså man ska inte bry sig för mycket om vad andra tycker o tänker..Sålänge man själv diggar sin stil så e det ju lungt. Sen e det ju inget fel om brudarna tycker det e snyggt heller ;P . IAllfall...Kör min vanliga stil. Långt mörkblondtfluffhår, skarpt enfärgiga t-shirts, mina svarta SOC Marino dojjor, ett par brillor man lånar av nån brud och ett par HELA halvsäckiga jeans med plånboken i högra backfickan. + Min "I AM A BITCH" keyholder. Power. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Klart man går till NK för att köpa kläder, Många ungdomar gör det, Har faktist aldrig sett en kärring där. Har man råd så e de klart man köper. Hur förklarar du då att jag har råd, men ändå inte köper där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 ooh ! han är rik, OCH har en egen stil. så otroligt modigt och manligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Tack Guggo. Men jag är ej rik. jag är ganska pank. Men far tjänar pengar. Jag tycker inte du ska säga så mkt, då du é moderaten här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.