Guggo Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Tack Guggo. Men jag är ej rik. jag är ganska pank. Men far tjänar pengar. Jag tycker inte du ska säga så mkt, då du é moderaten här. vissa är för dumma för att förstå när de blir förolämpade..... jag får säga vad f*n jag vill, och ja, jag är moderat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 OKej Guggo..Men jag slår vad om att du bor i radhus och är oförmögen, och därför ställer jag mig frågan: Hur kan en fattiglapp vara moderat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Live Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Íron Maiden t-shirt, jeans & adidas skor är det rätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Live Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 (redigerat) fel Redigerat 1 Oktober 2005 av Live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 OKej Guggo..Men jag slår vad om att du bor i radhus och är oförmögen, och därför ställer jag mig frågan: Hur kan en fattiglapp vara moderat? hur mycket vill du slå vad om? jag är beredd att sätta ganska mycket på att du har fel och vad i h*lvete har min politiska uppfattning med saken och göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 OKej Guggo..Men jag slår vad om att du bor i radhus och är oförmögen, och därför ställer jag mig frågan: Hur kan en fattiglapp vara moderat? För att snobbar( i detta fall modeater) brukar klä sig i dyra skjortor o.s.v, och du brukar fälla kommentarer såsom: ''Wow vad tuff du är när du går i det'' så, vore du moderat hade du inte klagat på oss som bär Levi's.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 jag klagar inte på dina Levi's jeans. Jag klagar på att du skryter om det. Sedan så borde du lära dig att uppfatta ironi och att lämna min politiska ideologi utanför den här diskussionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 jag klagar inte på dina Levi's jeans. Jag klagar på att du skryter om det. Sedan så borde du lära dig att uppfatta ironi och att lämna min politiska ideologi utanför den här diskussionen. Okok, tycker bara du börjar låta mer som Bröderna Bus(Capone & Xade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 hrm..... det kan jag väll inte hålla med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 OKej Guggo..Men jag slår vad om att du bor i radhus och är oförmögen, och därför ställer jag mig frågan: Hur kan en fattiglapp vara moderat? För att han är för sann rättvisa!? Ni börjar spåra ut nu, håll er till ämnet. Själv har jag börjat köpa finkläder nu... man mår bättre om man är fint klädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Finkläder? Frack? Själv har jag inte stora krav på kläder. Säckväv skulle gå utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 nej inte såna finkläder men riktiga mode kläder... men det är dyrt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.