Guggo Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 lite det jag har försökt säga till vår lilla demon, (lite till sa jag iofs) men han har in i det längsta undvikit mina inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Dagens utklädnad med den ljusblåa skjortan och manchesterbyxor gjorde bara lite succé. Tror jag fortsätter att hålla mig till bruna skjortor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 men blått är snyggare en brunt! brut får mig att tänka på kompost (ta inte illa upp MeM :P ) bruna byxor är faktiskt ganska snyggt.... Har en brun manchester jacka.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 (redigerat) Jo, blått är snyggare än brunt. Speciellt marinblått, men jag är själv mörk, så då passar det bättre med en brun skjorta än en ljusblå. Jag har oxå en brun, tjockrandig manchesterjacka, blir till att plocka fram den och stickade reggaemössan till vintern nu, kör på min Virus vindjacka, med halva vänsterarmen nersprejad efter en busig incident med graffitti. Redigerat 19 Oktober 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 haha, min är lite mer smal, men den är lite liten :( jag har en röd/grön mössa med en boll på som är större än en knytnäve :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Jag har en tunn mössa som är så liten att den knappt går ner över öronen, den är mörkröd, och mönstrad som en jordgubbe. Den hade jag på mig barnvagnen. Skulle säkert blivit succé. ;). Min manchesterjacka är oxå lite kort, jag har växt sen förra vintern, får för engånsskull en anledning att dra upp mina byxor lite, som annars hänger vid knäväcken och dinglar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Jag har en tunn mössa som är så liten att den knappt går ner över öronen, den är mörkröd, och mönstrad som en jordgubbe. Den hade jag på mig barnvagnen. Skulle säkert blivit succé. ;). Min manchesterjacka är oxå lite kort, jag har växt sen förra vintern, får för engånsskull en anledning att dra upp mina byxor lite, som annars hänger vid knäväcken och dinglar. är du seriös? har du för små kläder... jag skulle inte ens få tanken att sätta på mig nåt som är lite för smått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Det ger ju alltid en enastående möjlighet att visa sin muskelatur. ;). Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 men det är inte särskilt snyggt.... kläder ska uppdateras ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 antar att du menar när modet skiftar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Vad är det som är så bra med mode? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 1. Snyggt 2. Stil 3. MAN hänger mer, så är det bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.