Xade Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Men det är inget fel att ha fina mode kläder heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Xade, som du kanske märkt har jag och 'fatosh' debbaterat tidigare i denna tråd. Han var för mode. Han var dessutom muslimsk hiphopare,och det är väl du också då eftersom det är mode(inne) med hiphop? Eller näe, det går la inte! Hiphopen grundades ju av svarta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 OMG... tror du mode kläder är hiphop kläder? jag har inte såna kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Men har du vart enda mode plagg i hela världen ? Troligtvis inte. Alltså finns det nog några fler kläder som är populära än just dom du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 ja men har jag sagt att det inte finns hip hop mode kläder... han tror ju att alla mode kläder är det... jag köper inte såna modekläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Det finns visst hip hop mode kläder. Men naturligtvis inte alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jo visst e många av oss lite för modeberoende, det håller jag med om. Den värsta flugan just nu e nog alla dessa lågt skurna jackor med ludd på luvan :P . Om man går runt på stan har ju mer än hälften av alla man ser en sådan jacka. Visst är dom snygga det håller jag med om, men när det vart dags för mig o köpa jacka så ville ja inte köpa en. Hur kul e det att se ut precis som en i mängden? Så ja gick o köpte en dunjacka jag tyckte vart snygg och går runt som en fluffig sumobrottare, helskönt ;). Iallfall, visst finns det mycket modekläder som e riktigt snygga nu, och vissa av dom köper jag. Men asså att bara köpa kläder som e högsta mode just nu..Ja ja tycker bara de e tramsigt ;/. Jag köper dyra kläder, javisst. Men efter många år av utslitna kläder har jag märkt att oftast är det bättre kvalite på dyra kläder, no doubts. Själv knallar jag just nu runt i ett par halvslitna jeans, ett par svarta Intersport strumpor, en grön Puma tröja, en röd hood tröjja köpt på Stadium för 200 kr tror jag och ett par vita clique kallsonger köpta på Team Sportia. Trevligt vetande va? Iallfall, jag tror att alla dom som bara köper kläder som e högsta mode just nu är rädda för att inte vara en i mängden, rädda för att sticka ut och inte våga vara sig själv. Tack o hej, hallonpastej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Mina kalsonger är Marvin :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jo visst e många av oss lite för modeberoende, det håller jag med om. Den värsta flugan just nu e nog alla dessa lågt skurna jackor med ludd på luvan :P . Om man går runt på stan har ju mer än hälften av alla man ser en sådan jacka. Visst är dom snygga det håller jag med om, men när det vart dags för mig o köpa jacka så ville ja inte köpa en. Hur kul e det att se ut precis som en i mängden? Så ja gick o köpte en dunjacka jag tyckte vart snygg och går runt som en fluffig sumobrottare, helskönt ;). Iallfall, visst finns det mycket modekläder som e riktigt snygga nu, och vissa av dom köper jag. Men asså att bara köpa kläder som e högsta mode just nu..Ja ja tycker bara de e tramsigt ;/. Jag köper dyra kläder, javisst. Men efter många år av utslitna kläder har jag märkt att oftast är det bättre kvalite på dyra kläder, no doubts. Själv knallar jag just nu runt i ett par halvslitna jeans, ett par svarta Intersport strumpor, en grön Puma tröja, en röd hood tröjja köpt på Stadium för 200 kr tror jag och ett par vita clique kallsonger köpta på Team Sportia. Trevligt vetande va? Iallfall, jag tror att alla dom som bara köper kläder som e högsta mode just nu är rädda för att inte vara en i mängden, rädda för att sticka ut och inte våga vara sig själv. Tack o hej, hallonpastej. Rätt skåningen! Reebok kalsongs ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Det var ju Qlicue ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Jo visst e många av oss lite för modeberoende, det håller jag med om. Den värsta flugan just nu e nog alla dessa lågt skurna jackor med ludd på luvan :P . Om man går runt på stan har ju mer än hälften av alla man ser en sådan jacka. Visst är dom snygga det håller jag med om, men när det vart dags för mig o köpa jacka så ville ja inte köpa en. Hur kul e det att se ut precis som en i mängden? Så ja gick o köpte en dunjacka jag tyckte vart snygg och går runt som en fluffig sumobrottare, helskönt ;). Iallfall, visst finns det mycket modekläder som e riktigt snygga nu, och vissa av dom köper jag. Men asså att bara köpa kläder som e högsta mode just nu..Ja ja tycker bara de e tramsigt ;/. Jag köper dyra kläder, javisst. Men efter många år av utslitna kläder har jag märkt att oftast är det bättre kvalite på dyra kläder, no doubts. Själv knallar jag just nu runt i ett par halvslitna jeans, ett par svarta Intersport strumpor, en grön Puma tröja, en röd hood tröjja köpt på Stadium för 200 kr tror jag och ett par vita clique kallsonger köpta på Team Sportia. Trevligt vetande va? Iallfall, jag tror att alla dom som bara köper kläder som e högsta mode just nu är rädda för att inte vara en i mängden, rädda för att sticka ut och inte våga vara sig själv. Tack o hej, hallonpastej. Min jacka är en sån, och det är bland mina bästa ägodelar, hur klarar man sig utan? den är varm, tillräckligt stor, mjuk, skön, snygg mm.. men min kostade bara 1000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 det ska va Harrington jacka, tröja med "fast and loud skin and proud" texten, mer kult kan det inte bli, och sen shysst knogjärnsbälte med 40 tusen nitar, 0.5 dm breda hängslen hängande och sen klorbleka blåa diesel jeans så man syns från 1 km avstånd och underground dojer, snyggare än alla JL tröjjer i hela världen och ballare än alla wutang kläder som finns att köpa för pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.