Hoppa till innehåll

Forza Motorsport


Rekommendera inlägg

  • 8 månader senare...
  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har köpt Forza Motorsport och det är ett otroligt bra bilspel hittills i alla fall och jag ska nog spela det mycket i framtiden. Spelar läget Arcade mode och där har jag klarat de två första stegen och har låst upp två nya banor och bilar. Spelet är grymt enligt mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att Forza Motorsport är ett grymt bilspel. Det bäst med det är de detaljrika banorna, att det finns så många bilar att välja bland och att det finns så många coola saker att uppgradera bilen med. Jag tycker nog att det nästan är bättre än Need For Speed: Underground.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att Forza Motorsport är ett grymt bilspel. Det bäst med det är de detaljrika banorna, att det finns så många bilar att välja bland och att det finns så många coola saker att uppgradera bilen med. Jag tycker nog att det nästan är bättre än Need For Speed: Underground.

 

Jepp det är väldigt detaljrika banor som du säger. Jag gillar banorna i spelet (de jag har spela hittills) och de är Need For Speed Aktiga, men mycket bättre. :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Just det...Nu får du allt ta och förklara dig Mr. White...

 

 

Jag tror inte att vi kommer att få en någon förklaring. Han är en typisk "Det äger, det suger medlem". Prison Break i kväll klockan 21:00, Big Brother 19:00, ska nog spela lite Forza där i mellan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...