Heaz Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Skrivet 17 Maj 2005 Jag vet att det finns fusk men hur skriver man dom har ändrat ini men hur får man fram fuskrutan!!!!!! Behöver hjälp fort sitter fast utanfer freedons nadds tomb på dxun. Citera
vidis5 Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Jag vet att det finns fusk men hur skriver man dom har ändrat ini men hur får man fram fuskrutan!!!!!! Behöver hjälp fort sitter fast utanfer freedons nadds tomb på dxun. Jag har åckså provat som du gjort och det har inte funkat. Jag har startat spelet 3 gånger från början alltså instalerat om den och startat spelet. Tredje gången så gjorde jag en registration av spelet i första skylten när du startar spelet. Om jag inte minns fel så stod det där att man fick cheat aktiverat när man registrera. Jag har inte efter det provat med det så du får väl försöka med det------LYCKA TILL. :gitarr: Citera
Doed Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 om du bara vill komma in kan du ju ändra svårighetsgraden till easy för ett tag Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.