Pikachu86a Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 (redigerat) Hej Är det någon som har set kommentarerna från regissörerna på Pokémon 4ever? Vad tyckte ni i så fal om informationen som man fick om filmen? Jag tyckte den var intressant. Redigerat 19 Maj 2005 av tokar86a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Åhå, det har jag missat att kolla på... ska ta och göra det nångång... PS. Jag rättade till titeln på tråden (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Tack för att du rättade till namnet. Så du är en riktig pokemon f*n som jag eller? Kommentator spåret var intressant så det rekommenderar jag att du tittar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Älskade det. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) Det var ju bra det. Men varför har du fortfarande kvar det här i din singnatur Medlem i Pokémon 4Ever. Den gruppen finns ju inte kvar? Redigerat 20 Maj 2005 av tokar86a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 (redigerat) Orkade inte ta bort den och vad ska jag ha istället för den? EDIT: Kom på den perfekta signaturen hehe Redigerat 21 Maj 2005 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 23 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Okey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Börja inte prata om signaturer nu! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.