_Shadow_ Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 ALLTSÅ jag fick en lysande ide skriv in vad ni vill om Warhammer här Anväd det som ett warhammer forum!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 jag lyssnar inte på warhammer,men dom är säkert bra men jag lyssnar på hammerfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 jag lyssnar inte på warhammer,men dom är säkert bra men jag lyssnar på hammerfall. Warhammer är ingen grupp som spelar musik. Det är små gubbar som man limmar ihop och målar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 18 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Som man spelar med skit skoj alla måste börja Det är ju i princip en av världens mest kända saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Jag höll på med det förut men jag trötnade på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Förbjudet med officiella trådar, tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg