Link93 Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Vart är det? :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jag vet inte, men du kan nog säka på tradera, eller nån annan auktion på nätet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 19 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Jag hitar det inte.Nåt anat förslag? :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 I så fall vet jag tyvär inte. Filmerna är ju lika gamla som spelen, så dom är nog svåra att få tag på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Okej men tack ändå! :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 det finns vist en serie av zelda på japanska vet inte om den finns på svenska om det e böckeerna du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 ja järna! :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 det fanns ju en Zelda serie i nintendo tidningen förr i tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 21 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Men det hjälper vell inte mej? :huh: :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olle172 Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 :kung: ja jag vet det handlar om prinssesan zelda och du ska räda henne ocg besegra gonendorf och på vägen lär du dig känna ugglan alver rut och nave har sett alla zelda filmer så det handlar om kärlek och ondska och vänner och äventyr :ph34r: :evil: :wub:så jag tycker med om det ska få de nya zelda i jul de hetter legend of zelda the twilig pricessan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Men det hjälper vell inte mej? :huh: :huh: :huh: men det är en serie i alla fall :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 24 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Men jag mena typ en internet sida här är ett ex:www.zfans.de/zfans/dates/mangas/zsootmanga.php3 fast på svenska. :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg