Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Men du hade väl önskat att du hade levt livet när du kunde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 hmm, nä. Eftersom man troligtvis kommer se den, långt innan den äns passerar månen så lär jag ha lite tid och göra några saker, jag måste ha gjort, innan jag dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 som vad då? rädda regnskogen? Jag hade själv "roat" mig på mitt sät som jag inte tänker säga vad det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Rädda rengskogen ? Nej du, verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Typ din stil... alla ska ha det bra, rädda miljön osv... så ska man aldrig tänka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Eh, jo det ska man, lite grann iaf, annars har man ingen jord att leva på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) ifall en komet håller på att krachar me jorden inom närmaste..vad ska jag säga,10 timmar då tror jag inte att den första tanken man får e att rädda regnskogen,eller jord...knappast...eftersom ifall man e död hur ska man då utnytja jorden man tog hand om..?? Redigerat 10 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Naj, inte då, men nu, när man har jorden på obestämd tid så att säga..hade det vart 10 timmar kvar hade jag bett en bön, och sedan gjort vadfan jag ville! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 intressant :P..men 10 timmar e inte så mycket så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 ifall en komet håller på att krachar me jorden inom närmaste..vad ska jag säga,10 timmar då tror jag inte att den första tanken man får e att rädda regnskogen,eller jord...knappast...eftersom ifall man e död hur ska man då utnytja jorden man tog hand om..?? säg inte att du hade betett dig lagligt... man hade röjt hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 ifall en komet håller på att krachar me jorden inom närmaste..vad ska jag säga,10 timmar då tror jag inte att den första tanken man får e att rädda regnskogen,eller jord...knappast...eftersom ifall man e död hur ska man då utnytja jorden man tog hand om..?? man skulle väl inte tjäna nåt på att bete sig olaligt..man skulle ju iallafall dö så vad skulle man har för användning för dom tjuvade sakerna..men du som tror på gud..du vet väl att man inte får då tjuva o sånt.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 bestämmer du vad jag gör eller? tror du att du kan ge order? får man säga att man skulle våldtagit massa snygga tjejer om jorden var på gång att gå under? OBS! jag har inte sagt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.