Fusion Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 bestämmer du vad jag gör eller? tror du att du kan ge order? får man säga att man skulle våldtagit massa snygga tjejer om jorden var på gång att gå under? OBS! jag har inte sagt det det har jag väl inte sagt.. :blink: men det e inte jag som ger dig order..du går ju efter det som gud säger som e rätt..o att bete sig olagligt e inte alls nåt som gud gillar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 12 November 2005 Rapport Dela Skrivet 12 November 2005 hehe jorden kommer att invaderas av aliens som har spanat på oss i miljoner år...lite som filmen världarnas krig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 November 2005 Rapport Dela Skrivet 13 November 2005 hehe jorden kommer att invaderas av aliens som har spanat på oss i miljoner år...lite som filmen världarnas krig! har människor funnits så där länge..??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 hehe jorden kommer att invaderas av aliens som har spanat på oss i miljoner år...lite som filmen världarnas krig! är du seriös... hoppas du inte är det för det där är bland de löjligaste jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 hehe jorden kommer att invaderas av aliens som har spanat på oss i miljoner år...lite som filmen världarnas krig! men du har oxo haft urlöjliga åsikter..så det var inte ett så bra idé att säga till andra att dom har löjliga kommentarer... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 Men alla vet ju att Xade ser ner på andra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 då borde han sluta upp med det!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 hehe jorden kommer att invaderas av aliens som har spanat på oss i miljoner år...lite som filmen världarnas krig! mina åsikter är kanske inte gillade men de är åtminståne mer realisktiska... och jag får väl se ner på vem jag vill!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 November 2005 Rapport Dela Skrivet 14 November 2005 ha dina åsikter e knappast realistiska..du vet väl hur det känns att någon ser ner på någon...elr..??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Xade: Varför måste man se ner på någon överhuvud taget ? Varför kan du inte acceptera att du inte är bättre än någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 den sista som skulel vara bättre någon anna skulle vara xade..lol...med tanke på hans konstiga åsikter som t.ex att alla muslimer e terrorister,att mobbing e bra o att det inte ska vara olagligt,och att man ska se ner på folk..helt ofattbart ... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jag anser att jag ÄR bättre än andra... jag kommer inte ändra mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.