Nittionio Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) Jag undrar om Yu-gi-oh är kul på pc? :) Redigerat 19 Maj 2005 av Nittionio Citera
Gäst Skellington Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Skrivet 19 Maj 2005 Det är nog roligare att spela i verkligheten, än på datorn Citera
Angel of Darkness Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 man kan spela oline med Yu-gi-oh Online eller så kan man spela Power of chaos mot antagligen mot yugi, joey eller kaiba...men det är trötsamt efersom man kan BARA möta dom Citera
Pelleelle Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 håller me, ja har besegra kaiba över 700 gånger och jag saknar bara 5 kort... är trött på honom :( Citera
Angel of Darkness Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Skrivet 4 Maj 2007 mina power of chaos har börjat cp:a sig dom bara hänger sig när man minst anar det t.ex. mitt i en duel eller precis när man har besegrat sin motsåtndare...irriterande <_< :angry: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.