Nittionio Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 (redigerat) Jag undrar om Yu-gi-oh är kul på pc? :) Redigerat 19 Maj 2005 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 Det är nog roligare att spela i verkligheten, än på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 det är svårt att lära sej på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 man kan spela oline med Yu-gi-oh Online eller så kan man spela Power of chaos mot antagligen mot yugi, joey eller kaiba...men det är trötsamt efersom man kan BARA möta dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 håller me, ja har besegra kaiba över 700 gånger och jag saknar bara 5 kort... är trött på honom :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 4 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2007 mina power of chaos har börjat cp:a sig dom bara hänger sig när man minst anar det t.ex. mitt i en duel eller precis när man har besegrat sin motsåtndare...irriterande <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.