Arako Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 vad ska man göra när cloud har blivit frisk på cd2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Vettifan...Har inte kommit dit än...Men vart är det man ska när man träffat cid och flygit iväg med planet...Jag drog norrut till ett ställe med en skog som man inte kunde komma igenom...De säger att man ska söderut eller något...Jaja...ska sätta mig och försöka igen tror jag. (slutet på CD 1) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Du ska åka ubåt. Stick tillbaka till Junon Läs mer på http://www.ffuniverse.nu/ff7/del3.asp Finns guide genom hela spelet om du skulle fastna igen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 fråga min brosa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg