Hoppa till innehåll

Stylosen Suger! Den Repar Skärmen!


Zeem

Rekommendera inlägg

Stylosen är inte bra då den repar touch screenen om man trycker hårt. men jag vet en ganska bra lösning. Ni vet såna här saker man använder för att rensa öronen med? en tops. det fungerar bra om man är en som trycker hårt! Plus...samtidigt som man spelar sudd spelen så rensar man skärmen samtidigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Stylosen är inte bra då den repar touch screenen om man trycker hårt. men jag vet en ganska bra lösning. Ni vet såna här saker man använder för att rensa öronen med? en tops. det fungerar bra om man är en som trycker hårt! Plus...samtidigt som man spelar sudd spelen så rensar man skärmen samtidigt!

 

Det där med tops var ju smart :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ludde...jag o mina kompisar brukar spela i skolan o vi sitter med tops allihop.

 

Du är drabbad av grupptryck :visslar: . (skämta). jag sitter med tops mer än med pennan... pennan repar plus om man använder tops så repar det inte och om man trycker för gårt så bös den bara men pennan är hård som sten och trycker man för hårt det märker man efter repan...jag kommer någon gång att sälja ds, då är det bra att ha den i bra skick.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur hårt trycker du egentligen?  det finns sånt som liknar repor men det 'r bara sånt som stylusen lämnar efter sig typ flott, så du måste trycka riktigt hårt du.

 

det e så jag mena det kommer sånt som liknar repor men dom går bort sen jag har INGA repor på min :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...