Zeem Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Stylosen är inte bra då den repar touch screenen om man trycker hårt. men jag vet en ganska bra lösning. Ni vet såna här saker man använder för att rensa öronen med? en tops. det fungerar bra om man är en som trycker hårt! Plus...samtidigt som man spelar sudd spelen så rensar man skärmen samtidigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Hmm det låter ju smart, men vem f*n sitter på bussen med en öron ''renare'' (vaf*an heter det?) Inte jag iaf.. Fast vad gör man inte för att inte repa skärmen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Stylosen är inte bra då den repar touch screenen om man trycker hårt. men jag vet en ganska bra lösning. Ni vet såna här saker man använder för att rensa öronen med? en tops. det fungerar bra om man är en som trycker hårt! Plus...samtidigt som man spelar sudd spelen så rensar man skärmen samtidigt! Det där med tops var ju smart :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Du ludde...jag o mina kompisar brukar spela i skolan o vi sitter med tops allihop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 själv är man jätte försiktig med sina grejer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Du ludde...jag o mina kompisar brukar spela i skolan o vi sitter med tops allihop. Ja men om man är själv på bussen är väl inte lika kul.. Om man är flera och alla har det går det ju bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Du ludde...jag o mina kompisar brukar spela i skolan o vi sitter med tops allihop. Du är drabbad av grupptryck :visslar: . (skämta). jag sitter med tops mer än med pennan... pennan repar plus om man använder tops så repar det inte och om man trycker för gårt så bös den bara men pennan är hård som sten och trycker man för hårt det märker man efter repan...jag kommer någon gång att sälja ds, då är det bra att ha den i bra skick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 när jag använder stylusen kommer det repor men dom kan man ta bort det e bara för att det e smutsigt och man tar bort det smutsiga med stylusen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Hur hårt trycker du egentligen? :blink: det finns sånt som liknar repor men det 'r bara sånt som stylusen lämnar efter sig typ flott, så du måste trycka riktigt hårt du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 jag fick 2 repor men dom vaitte så stora ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 Hur hårt trycker du egentligen? det finns sånt som liknar repor men det 'r bara sånt som stylusen lämnar efter sig typ flott, så du måste trycka riktigt hårt du. det e så jag mena det kommer sånt som liknar repor men dom går bort sen jag har INGA repor på min :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 TV Gamer, har du någonsin använt rep-medel(nej, jag pratar inte om termiter). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg