Shark Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag hejar självklart på Ungern, men jag tycker även om Greklands låt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag bryr mej inte specielt mkt om melodifestivalen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Grekland!!! :gitarr: den är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Har ni sett alla bidrag då? :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Har ni sett alla bidrag då? :rambo: Nej, jag har sett 2 bidrag, sverige och nån till :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Har ni sett alla bidrag då? :rambo: Ähh nästan, såg att det gick på tv nyss men såg bara greklands och rysslands låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) Jag bryr mig inte så mycket, för att jag tycker att det bara är nästan skit låtar på melodifestivalen Redigerat 20 Maj 2005 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag vill citera Gert Fylking i samband med Nobelpriset och säga: "ÄNTLIGEN". Ett rockband med i melodifestivalen. Norge har mitt fulla stöd, med en underbart bra låt och ett gäng underbara killar. Sen gillar jag också den här låten "Let me try" med dom här som hade massa trummor och slipmaskiner. Minns inte från vilket land dom kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Skaffa en riktig orkester så ska jag med nöje heja på alla som vill >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 NORGES LÅT ÄGER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 20 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 NORGES LÅT ÄGER!! Jag missade Norges låt.. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 hmmm, orka melodifestivalen, men det skulle va kul om de stackars svenskarna fick vinna förengångs skull (kommer nog inte hända med den skit låten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.