0013 Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Norges låt var bäst, äntligen lite hårdare rock -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Det flesta låtarna sög,men jag gillade Danmarks bidrag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 såg en låt. sprang förbi i all hast. f*n vad dålig. turkbrud som rände runt som en dåre och sjöng fjollopera. Ja, Turkiet, Rumänien och Moldavien var häpnadsväckande dååliga..http://www.my-smileys.de/smileys2/23.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Vi har ingen antenn sladd för tillfället hemma hos farsan så jag slapp skiten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Nja, jag gillar Greklands låt mest.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Vi har ingen antenn sladd för tillfället hemma hos farsan så jag slapp skiten :D Jag trodde att det var ZTV och TV3 som man var tvungen att ha sladd för att se..! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Okay Grekland vann.. Men frågan är vann sverige eller inte? (jag mennar inte sveriges usla bidrag "Las vegas") Grekiskan som sjöng, är inte Grekiska hon är född i sverige, talar svenska, och är svensk medborgare.. hon kan inte ens prata Grekiska, det sa hon i GT tror jag, hon sa något som att hon kan liksom bara förstå några ord och om någon skulle prata väldigt långsamt, Så tekniskt sätt vann Sverige eller vad? Jag tyckte Moldavien skulle ha vunnit, Mormor Trummar fett!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Okay Grekland vann.. Men frågan är vann sverige eller inte? (jag mennar inte sveriges usla bidrag "Las vegas") Grekiskan som sjöng, är inte Grekiska hon är född i sverige, talar svenska, och är svensk medborgare.. hon kan inte ens prata Grekiska, det sa hon i GT tror jag, hon sa något som att hon kan liksom bara förstå några ord och om någon skulle prata väldigt långsamt, Så tekniskt sätt vann Sverige eller vad? Jag tyckte Moldavien skulle ha vunnit, Mormor Trummar fett!! Nä, Grekland vann. Hon representerade Grekland. Hon är bara född i Göteborg, men bor i Grekland, så hon kan prata grekiska. Nånsens med att hon inte kan det. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Vi har ingen antenn sladd för tillfället hemma hos farsan så jag slapp skiten :D Man kanske måste ha en sladd som går upp till tv antennen, right? :-) Nåja, back to topic. Stackars lilla Martin ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Min systers klasskompis mamma gick i samma klass som Martin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Norges låt ägde alla! Själv så har jag haft en Melodifestivalkändis till musiklärare. Om nu ni minns Rolf Carlsson som kom vidare till andra chansen för några år sedan. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Min systers klasskompis mamma gick i samma klass som Martin... Långsökt.. >_> Men joo, rätt låt vann, förutom Grekland tycker jag att Stobrittanien var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.